Potwierdzenie przelewu (wydruk komputerowy, druk bankowy, druk pocztowy) należy dostarczyć do 03.09.2021 r. (piątek) – dotyczy września. W kolejnych miesiącach opłat należy dokonywać wg postanowień zawartych w Regulaminie Stołówki (zgodnie z zamieszczanymi ogłoszeniami).
Przyjmowane są tylko potwierdzenia w formie pisemnej – składane w oznaczonym pudełku przy portierni – TYLKO w wyznaczonym terminie.
Wpłat mogą dokonywać rodzice uczniów PRZYJĘTYCH na obiady, natomiast osoby z list rezerwowych (zarówno w klasach I-III, jak IV-VIII nauczyciele informowali przy zapisie, które dzieci są na listach rezerwowych) powiadomione zostaną poprzez wiadomość w Librusie o rozpoczęciu posiłków i wpłacie. Wpłaty spoza listy przyjętych nie będą brane pod uwagę (zwrot wpłaty).
Wszelkich informacji dotyczących obiadów udziela kierownik oraz nauczyciele świetlicy.